تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی بزودی دو اسمارت واچ Watch Sport و Watch Style را معرفی خواهد کرد

ال جی بزودی دو اسمارت واچ Watch Sport و Watch Style را معرفی خواهد کرد

گوگل و ال جی قصد دارند روز 9 فوریه، 21 بهمن، و همزمان با عرضه اندروید ور 2.0 از دو اسمارت واچ جدید رونمایی کنند. این آخرین خبری است که از افشاگر معروف ایوان بلاس و VentureBeat به گوش می رسد. بنا بر جزییات افشا شده، این دو اسمارت واچ با نام LG Watch Sport و LG Watch Style معرفی خواهند شد. گفته می شود این دو اسمارت واچ یک روز پس از رونمایی و از تاریخ دهم فوریه راهی بازار آمریکا شده و به تدریج در ماه فوریه و مارس در سایر بازارها نیز در دسترس علاقمندان خواهند بود. در ادامه با تک شات همراه باشید.


در خصوص تفاوت های موجود بین این دو محصول در این خبرها گفته شده که Watch Sport نسبت به مدل دیگر پیشرفته تر بوده و از ضخامت بیشتری نیز برخوردار است. واچ اسپرت از صفحه 1.38 اینچی دایره ای و ضد آب برخوردار است. در مقابل Watch Style نمایشگری 1.2 اینچی با رزولوشن 360 در 360 دارد. این محصول همچنین از 512 مگابایت رم، 4 گیگابایت فضای حافظه، باتری 240 میلی آمپر ساعتی و گواهینامه IP67 در خصوص مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار برخوردار است. قاب واچ اسپرت 14.2 میلیمتر ضخامت دارد و در دو رنگ آبی تیره و تیتانیومی عرضه می شود. اما قاب واچ استایل فقط 10.8 میلی متر ضخامت دارد و در رنگ های رزگلد، نقره ای و تیتانیوم در دسترس خواهد بود.

بعلاوه، بندهای واچ استایل قابل تعویض هستند، در حالیکه واچ اسپرت از سنسور کنترل ضربان قلب برخوردار است و از فناوری NFC پشتیبانی می کند و بنابراین واچ اسپرت می تواند از اندروید پی نیز پشتیبانی کند.


اگر این تفاوت ها را کنار بگذاریم، باید گفت که هر دو اسمارت واچ از قابلیت اتصال بلوتوث و وای فای برخوردارند، اما واچ اسپرت همچنین از اتصال 3G و LTE بهره می برد. هر دو ساعت هوشمند از دکمه چرخان تنظیم برای جستجو بر روی نمایشگر ساعت برخوردارند. باید اضافه کنیم که هر دو این محصول به اندروید ور 2.0  مجهز خواهند بود. با توجه به اینکه قرار است این دو محصول از اوایل ماه فوریه در بازار عرضه شوند، معرفی آنها در MWC 2017 که اواخر فوریه برگزار می شود نیز دور از ذهن نخواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی بزودی دو اسمارت واچ Watch Sport و Watch Style را معرفی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..