تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورگان استنلی پیش بینی فروش آیفون 2017 را کاهش و فروش 2018 را افزایش داد

مورگان استنلی پیش بینی فروش آیفون 2017 را کاهش و فروش 2018 را افزایش داد

کتی هوبرتی تحلیلگر معروف مورگان استنلی، امروز تغییراتی را در تخمین هایی که در خصوص فروش محصولات اپل ارایه داده بود اعمال کرد. بر اساس این تغییرات حالا او انتظار دارد که در آمد آیفون در سال مالی 2017 (که اواخر سپتامبر 2017 به پایان می رسد) نسبت به تخمین های قبلی 3% کاهش داشته باشد. در طی نیمه دوم این سال مالی، کاربران احتمالا از خرید آیفون تا معرفی مدل های جدید این محصول امتناع می کنند. هوبرتی همچنین تخمین های خود در خصوص تعداد آیفون هایی که در سال مالی 2017 به فروش خواهند رسید را 7 درصد کاهش داده و در مقابل قیمت میانگین فروش را 4% افزایش داده که به دلیل تعیین قیمت بالاتر برای آیفون 7 پلاس می باشد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


هوبرتی برای فصلی که با ماه دسامبر به پایان رسید نیز فروش 79 میلیون آیفون را پیش بینی کرده بود که حالا این تعداد را به 75 میلیون کاهش داده است. برای سه ماهه منتهی به مارس نیز این تحلیلگر پیش بینی خود را 4 میلیون کاهش داده و آن را از 55 میلیون به 51 میلیون رسانده است. اوضاع با معرفی نسل بعدی آیفون که طبعاً باید در سه ماهه چهارم 2017 معرفی شوند تغییر خواهد کرد. انتظار می رود در این مدت شاهد معرفی آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 (با نام رمز Ferrari) باشیم. آیفون 8 احتمالا از نمایشگر آمولد بدون حاشیه که تاچ آیدی در زیر شیشه آن تعبیه شده است برخوردار خواهد بود. این مدل همچنین احتمالا با قابلیت شارژ سریع و بیسیم عرضه می شود.


به گفته هوبرتی، در سال مالی 2018 (که از اکتبر 2017 آغاز و تا سپتامبر2018 ادامه دارد) فروش آیفون 20% رشد سالیانه را تجربه می کند. درآمد حاصل از فروش این محصول نیز رشد 6 درصدی سالانه را رقم خواهد زد. قیمت متوسط فروش نیز نسبت به سال 2017 حدود 6% رشد را نشان خواهد داد و انتظار می رود 253 میلیون قطعه از این گوشی به فروش برسد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورگان استنلی پیش بینی فروش آیفون 2017 را کاهش و فروش 2018 را افزایش داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..