تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا آخرین مهلت تکمیل اطلاعات مشترکان سیم کارت های بی هویت است

فردا آخرین مهلت تکمیل اطلاعات مشترکان سیم کارت های بی هویت است

چندی پیش در تک شات شما را در جریان مهلت مشترکان تلفن همراه برای تکمیل اطلاعات هویتی سیم کارت هایشان تا پایان دی ماه قرار دادیم.  رگولاتوری اعلام کرده بود که اطلاعات مربوط به حدود پنج میلیون مشترک در اپراتورهای تلفن همراه ناقص است که این مشترکان تا پایان دی ماه فرصت دارند برای تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند و اپراتورها نیز موظف شدند اطلاع‌رسانی لازم را برای تکمیل اطلاعات مشترکانشان انجام دهند.


حالا در ادامه ی این مباحث بنا بر دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فردا آخرین مهلت تکمیل اطلاعات ثبت نامی مشترکان تلفن همراه است.


رگولاتوری پیشتر مهلت مشترکان را برای احراز هویت به مدت ده روز تمدید کرده بود که این مهلت فردا به اتمام می رسد.
تا کنون امکان ارتباط سیم کارت های بی هویت یک طرفه شده بود. از فردا ارتباط این سیم کارت ها به طور کامل و دو طرفه قطع خواهد شد.


در همین رابطه، ایرانسل نیز به این گروه از مشترکان خود توصیه کرده که برای جلوگیری از قطع کامل سیم کارت و سلب امتیاز آن از دارنده، سریعتر نسبت به تکمیل ثبت نام سیم کارت خود اقدام کنند. ایرانسل در اطلاعیه ای اعلام کرد:

بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسبت به یک طرفه کردن سیم کارت مشترکانی که ثبت‌نامشان تکمیل نشده اقدام کرده است و با توجه به اینکه مهلت اعلام شده از سوی رگولاتوری برای تکمیل اطلاعات ثبت‌نامی مشترکان تلفن همراه، روز ۳۰ دی ماه ۹۵ پایان می‌یابد، لذا آن دسته از مشترکانی که هنوز موفق به تکمیل ثبت‌نام سیم کارت خود نشده‌اند، جهت جلوگیری از انسداد دائم و سلب امتیاز سیم کارت خود، لازم است هر چه سریعتر با مراجعه به یکی از «فروشگاه‌ها و مراکز خدمات» و یا «مراکز ارتباط با ایرانسل» در سراسر کشور نسبت به تکمیل ثبت‌نام سیم کارت خود اقدام کنند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا آخرین مهلت تکمیل اطلاعات مشترکان سیم کارت های بی هویت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..