تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری مثلثی ورامین ، تفلیس و اروپا برای صادرات + فیلم

سفیر ایران در گرجستان گفت : همکاری مثلثی ورامین و تفلیس برای صادرات محصولان صنعتی، دامی و کشاورزی به اروپا، تامین کننده منافع جمعی است .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سید جواد قوام شهیدی که صبح امروز در جمع صادرکنندگان برتر ورامین سخن می گفت ، افزود: اروپاییان به تعامل با ایرانیان اعتماد دارند و گرجستان می تواند مقصد خوبی برای صادرات محصولات تولید شده از ورامین باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به تعرفه در حد صفر صادرات از تفلیس به اروپا و مراحل اداری بسیار کم ، زمینه کار در گرجستان بهتر از دیگر کشورهااست. 

سفیرایران در گرجستان گفت: با راه اندازی دفتر روابط بین الملل در فرمانداری ورامین می توان پشتوانه خوبی برای بخش خصوصی و تولیدکنندگان برای صادرات فراهم کرد.

قوام شهیدی گفت: با توجه به توانمندی های بالای واحدهای تولیدی ورامین ، سفارت ایران در گرجستان از صادرات حمایت وزمینه کار تولیدکنندگان ایرانی را تسهیل می کند.

وی با تاکید برضرورت رعایت استاندارد ها وافزایش کیفیت محصول افزود:اگر این هدف کیفی محقق شود می توان صادراتی پایدار و بادوام داشت.

قوام شهیدی افرادی که تولید ثروت ملی می کنند را قابل تجلیل خواند و گفت: فعالان عرصه تولید در ورامین می توانند با ایجاد کنسرسیوم به کشت فراسرزمینی در گرجستان اقدام کنند و اگر خوب کار شود می توان برند ورامین را در این کشور پایه ریزی کرد.

بزرگترین مزرعه پرورش شتر مرغ جهان پس از افریقای جنوبی و بزرگترین پرورش دهنده جوجه اردک خاورمیانه در ورامین مستقر است.

ورامین رتبه اول تولید شیر درکشور و رتبه دوم گوشت قرمز را دارد. 

واحدهای صنعتی این شهرستان نیز در برخی رشته ها در خاورمیانه رتبه برتر دارند. 

70 درصد چرم کشور در ورامین صادر می شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری مثلثی ورامین ، تفلیس و اروپا برای صادرات + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..