تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی منزل مسکونی مهارشد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان اظهار کرد: با تلاش آتش نشانان سازمان، آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در خیابان17 شهریور مهار و خاموش شد.

آتش سوزی منزل مسکونی مهارشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید عسکری افزود: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی کرمان ساعت 17:38دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع حادثه آتش سوزی در خیابان 17 شهریور، آتش‌نشانان ایستگاه 1 را به محل حادثه اعزام كرد.

وی تصریح کرد: به گزارش آتش نشانان اعزامی، یک باب منزل مسکونی در خیابان 17 شهریور طعمه حریق شده بود که شعله و دود فراوانی از آن به بیرون زبانه می‌کشید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: در عملیات مذکور آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع برق و گاز ساختمان و به کارگیری تجهیزات کامل فردی، به دو گروه تقسیم شدند؛ یک گروه از آتش نشانان اقدام به جستجو و انتقال محبوسین از داخل واحد مسکونی به بیرون کرده و گروه دیگر با استفاده از دو رشته لوله آبدهی، شعله‌های آتش را کاملاً مهار و خاموش کرده و به ماموریت خود پایان دادند.
انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی منزل مسکونی مهارشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..