تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرومیت زدایی با همت بنیاد برکت

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه موقت قم گفت:بنیاد برکت در مناطق محروم منشأ خیر و برکت فراوان بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه موقت قم با اشاره به برنامه های راهبردی بنیاد برکت گفت: بسیاری ازمناطق کشور سالیان سال در محرومیت بود ولی این بنیاد با اقدامات ارزشمند خود، غبار فقر و محرومیت را از چهره‌ آنها زدوده است.
وی افزود: اگر سایر نهادهایی که وظیفه‌ خدمت‌رسانی به مردم را دارند همانند بنیاد برکت با جدیت به مردم خدمت‌رسانی کنند ما در آینده منطقه‌ محرومی نخواهیم داشت.
امام‌جمعه‌ موقت قم تاکید کرد: هنوز درگوشه و کنار شنیده می‌شود که برخی مناطق محروم وجود دارد ولی با وجود چنین بنیادی، بسیار امیدوار هستیم با گام‌های استوار شاهد فقرزدایی و رفع محرومیت از سراسر کشور باشیم.
حسینی بوشهری خاطرنشان کرد:حمایت از کارآفرینان محلی برای توانمندسازی مناطق محروم و اشتغال‌زایی، ساخت مدرسه و مراکز مذهبی و فرهنگی، ارایه‌ خدمات برای درمان زوج‌های نابارور مناطق محروم، تکمیل و ساخت بیمارستان در مناطق محروم کشور، ارائه خدمات دانش‌بنیان و زیست محیطی، ارائه خدمات سلامت الکترونیک و بهداشت و درمان، خدمات بیمه‌ای، مالی و حمایتی از جمله فعالیت‌های بنیاد برکت در حوزه‌‌ مسئولیت‌های اجتماعی است.

بنیاد برکت در راستای رهنمود مقام معظم رهبری در 20 آذر ماه سال 1386 از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأسیس شد تا به عنوان مجموعه‌ای برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و انجام امور عام‌المنفعه، در مناطق محروم و کمتر توسعه‌ یافته فعالیت کند.

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرومیت زدایی با همت بنیاد برکت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..