تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محیط بانان میاندوآبی، خون اهدا کردند + تصاویر

ساعت: 15:58 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1010372

به مناسبت روز هوای پاک، رئیس و کارکنان اداره محیط زیست میاندوآب، بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، در این اقدام فرهنگی که امروز و با حضور محیط بانان میاندوآب در پایگاه انتقال خون این شهرستان انجام گرفت، رئیس و تعدادی از کارکنان اداره محیط زیست بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

اکبر محمدیان رئیس اداره محیط زیست میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه این اقدام به منظور گرامیداشت روز هوای پاک انجام گرفت، گفت: اهدای خون، اهدای زندگی است و کارکنان اداره محیط زیست میاندوآب نیز با این حرکت، در اهدای زندگی به نیازمندان سهیم شدند.

داریوش قنبری رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب نیز ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام فرهنگی کارکنان محیط زیست، گفت: نیاز به فرآورده های خونی اجتناب ناپذیر است و از مردم نوع دوست و خیر میاندوآب می خواهیم برای ذخیره سازی انواع گروه های خونی به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محیط بانان میاندوآبی، خون اهدا کردند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..