تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوهای پژوهشی جهادی نخبگان بسیجی گلستان در مناطق کم برخوردار برگزار می گردد

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1010360

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گفت :این سازمان در جهت کمک به مردم مناطق کم برخوردار و محروم استان اقدام به برگزاری اردوهای جهادی نخبگان می کند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از گلستان ما؛اسماعیل مهدیانی مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان در گفتگو با خبرنگار ما با  بیان اینکه این برنامه به صورت خود جوش و نیز داوطلبانه و با حضور نخبگان بسیجی برگزار می گردد عنوان کرد: از کلیه نخبگان ، اساتید ، دانشجویان ، پژوهشگران و سرآمدان استان جهت حضور در این برنامه جهادی دعوت نموده و همچنین حضور مراکز  علمی، دانشگاهی  در این مناطق نیز می تواند بسیار موثر باشد .

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری از حضور یکایک مسولین و نخبگان استقبال می کند ، افزود : یک جوان مومن ، متدین ، متشرع و  متخصص در جامعه می تواند در حل مشکلات به مردم کمک کند و آنها را به دین ، انقلاب و معنویت سوق می دهد .

مهدیانی با اشاره به اینکه هدف از این طرح راه اندازی اردوهای جهادی در بین نخبگان علمی استان می باشد تصریح کرد : ما سعی داریم که در این طرح از ظرفیت نخبگان علمی استان در پیشرفت مناطق محروم و همچنین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده نموده و به سایر گروه های جهادی در نقش آفرینی بهتر با طراحی نقشه راه پیشرفت و بهینه سازی منابع از طریق برنامه ریزی های راهبردی این طرح کمک شود.

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان در ادامه افزود : یکی از راهکارهای اساسی در هر برنامه ریزی راهبردی بررسی نقاط قوت ، ضعف و فرصت هاست که الحمدلله این بررسی ها سبب پیدا کردن ظرفیت های یک منطقه کم برخوردار و نیز استفاده از منابع مادی ، معنوی و رشد آن خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم  بسیج  شناسایی مسائل ، اولویت بندی و حل آنها با کمک نیروهای نخبه می باشد گفت : بسیج به دنبال این است که حتی با داشتن امکانات و نیز بسترهای لازم در برخی از مناطق محروم باید این امکانات محدود به صورت مستمر تداوم پیدا کند و  همچنین گاهی اوقات امکانات و بسترهای لازم در این مناطق وجود دارد ولی متاسفانه نه تنها از این ظرفیت ها استفاده نشده بلکه د ر برخی مواقع هموطنان عزیزمان با داشتن ثروت های خدادادی بسیار از فقر رنج می برند  .

این مقام مسئول با تاکید بر  اینکه اگر یک نخبه علمی بتواند با روحیه جهادی خود این استعداد ها را شناسایی و نیز برنامه ای برای به فعلیت رساندن آن طرح ، برنامه ریزی کند، اظهار کرد : یک نخبه علمی باید سعی کند با کمک سایر گروه های جهادی آنرا اجرایی نماید و بعد از این کار موفقیت آمیز به خوبی طعم شیرین پیشرفت و محرومیت زدایی در ذائقه مردم مناطق محروم چشیده خواهد شد.

مهدیانی تصریح کرد: در پایان اردوهای پژوهشی جهادی نخبگان از گروه های برتر با حضور مسولین استانی تجلیل به عمل خواهد آمد .

گفتنی است ؛ اردوی پژوهشی جهادی نخبگان در دو مرحله 13 الی 15 و همچنین 19 الی 21 بهمن ماه سال جاری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  با همکاری کارگروه های کشاورزی و صنعت خانه نخبگان علمی بسیج  برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوهای پژوهشی جهادی نخبگان بسیجی گلستان در مناطق کم برخوردار برگزار می گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..