تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی تعریف پروژه‌های مشترک بین دو دانشگاه گیلان و استراسبورگ فرانسه

ساعت: 16:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1010258

دانشگاه گیلان و دانشگاه استراسبورگ فرانسه، امکان تعریف پروژه‌های مشترک در قالب پایان نامه و پژوهش های مشترک را میان دو دانشگاه بررسی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روشن خبر، پروفسور کریستین مایر رئیس مرکز مطالعات بین دانشگاهی دانشگاه استراسبورگ در اولین روز از حضور در دانشگاه گیلان به بررسی زمینه های مشترک همکاری میان دانشگاه گیلان و دانشگاه استراسبورگ پرداخت.

در این نشست که با عنوان جنبه های تئوریک مطالعات بین رشته ای در علوم اجتماعی و علوم انسانی در تالار حکمت برگزار شد، رئیس مرکز مطالعات بین دانشگاهی دانشگاه استراسبورگ توضیحاتی در خصوص مشخصات علوم بین رشته ای و امکان ایجاد ارتباط علمی بین رشته های مختلف دانشگاهی و همکاری های مشترک و ارائه تجربیات دانشگاه استراسبورگ در زمینه علوم بین رشته ای ارائه کرد.

همچنین مقرر شده است در جلسه ای با حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید راهنما در خصوص امکان تعریف پروژه های مشترک در قالب پایان نامه و پژوهش های مشترک بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

شایان ذکر است دانشگاه استراسبورگ فرانسه با ۴۶۰۰۰ دانشجو، یکی از بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه های کشور فرانسه است و تعاملات صورت گرفته در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه گیلان و دانشگاه استراسبورگ است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی تعریف پروژه‌های مشترک بین دو دانشگاه گیلان و استراسبورگ فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..