تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز برگزاری مجمع عمومی سالیانه مترجمین مشخص شد

چهارم اسفند ماه سال جاری روز برگزاری مجمع عمومی سالیانه مترجمین خواهد بود.

روز برگزاری مجمع عمومی سالیانه مترجمین مشخص شدمحمدرضا اربابی، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مترجمان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص خبرهای این انجمن گفت: به احتمال زیاد مجمع عمومی سالیانه مترجمان در روز چهارم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود. در این مجمع قرار است گزارشی از هیئت مدیره و فعالیت های انجمن برای افراد شرکت کننده در این جلسه ارائه شود و آنها نیز در جریان امور مربوط به انجمن مترجمین قرار بگیرند.

وی افزود: انجمن صنفی مترجمین در نظر دارد دو کارگاه برای مترجمین برگزار کند. در یکی از کارگاه ها به مسئله نقد و در کارگاه دیگر به موضوع واژه سازی پرداخته خواهد شد. علاوه بر آن این انجمن می خواهد طرحی را برای پیکره های ترجمه اجرایی کند. این طرح هم اکنون در دست بررسی است و جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز برگزاری مجمع عمومی سالیانه مترجمین مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..