تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دزدهای ساحلی» منتشر شد

کتاب «دزدهای ساحلی» برای کودکان هشت سال به بالا قابل استفاده است.

دزدهای ساحلی منتشر شدپیام ابراهیمی، نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدید خود گفت: واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران مجموعه کتاب هایی را با عنوان نردبان منتشر می‌کند. این کتاب‌ها درباره موضوع‌های محیط زیست نوشته شده‌اند. کتابم با عنوان «دزدهای ساحلی» نیز توسط همین انتشاراتی منتشر شد. در این کتاب به آلودگی‌های نوری اشاره کرده‌ام. این نوع آلودگی روی لاک پشت‌ها اثر می گذارد.

وی افزود: کتابم با عنوان  «دزدهای ساحلی» برای کودکان هشت، نه سال به بالا قابل استفاده است و این کودکان می توانند این کتاب را مطالعه کنند. علاوه بر آن هم‌اکنون رمانی را  با عنوان «گرگ و میش سگی» می نویسم. در این کتاب به موضوع گروگانگیری در یک مدرسه می‌پردازم و قرار است توسط انتشارات «هوپا» منتشر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دزدهای ساحلی» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..