تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر/ باخت ماشین سازان مقابل گسترش فولاد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، این بازی از ساعت 15 و در حضور یکهزار تماشاگر در ورزشگاه بنیان دیزیل تبریز آغاز شد که طی آن تیم گسترش فولاد با نتیجه 2 بر 1 مقابل همشهری خود ماشین سازی به پیروزی رسید.
گل های این بازی برای گسترش فولاد در دقایق 59 توسط رضا خالقی فر و 90 + 2 از روی نقطه پنالتی مسعود ابراهیم زاده زده شد و تک گل تیم ماشین سازی نیز در دقیقه 76 توسط پیام صادقیان به ثمر رسید.
داوری این بازی بر عهده رضا کرمانشاهی با کمک های رضا سخندان و حسن یوسفی بود که در طول بازی به مگنو باتیستا و یوسف سیدی از گسترش فولاد و حبیب گردانی و کاخا کاکاشویلی از ماشن سازی کارت زرد نشان داد.
گسترش فولاد با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 24 رساند و به رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد و ماشین سازی نیز با هشت امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماند.
ماشین سازی در هفته 18 لیگ برتر سوم بهمن ماه در تبریز میزبان صبای قم است و گسترش فولاد چهارم بهمن در تهران به مصاف پرسپولیس می رود.
3038/6183

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر/ باخت ماشین سازان مقابل گسترش فولاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..