تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح گمرک درباره واردات 14 قلم روغن و فرآورده نفتی

به گزارش چهارشنبه گمرک جمهوری اسلامی ایران، در این بخشنامه آمده است با توجه به نامه‌های دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران، اقلام مشمول ذیل تعرفه‌های 270900 (به استثنای روغن حاصل از مواد معدنی قیری)، 271111، 271112، 271113، 271121، 271129 و 27101210 به اعلام نظر وزارت نفت ملزمند.
بر پایه این بخشنامه، واردات روغن‌های نفتی و روغن‌های حاصل از مواد معدنی، روغن‌های سبک و فرآورده‌های آن، سه روغن صنعتی، روغن پایه معدنی، روغن موتور، گریس، روغن ترانسفورماتور، روغن‌های نفتی، آخال روغن، وازلین، ژله کابل، موم پارافین با هر درصد و گرید، پارافین با هر درصد و کک به اخذ مجوز موردی از وزارت نفت نیازمند نیستند.
به گزارش ایرنا از گمرک جمهوری اسلامی ایران، صادرات غیرنفتی کشور در 9 ماهه امسال با 9.05 درصد افزایش در همسنجی با پارسال به 31 میلیارد و 593 میلیون دلار رسید.
همچنین واردات کشور در این مدت به 31 میلیارد و 538 میلیون دلار رسید که در همسنجی با پارسال 4.38 درصد افزایش نشان می دهد و گویای آن است که تراز تجاری ایران در 9 ماهه امسال همچنان مثبت بوده و عملکردی بهتر از آبان ماه داشته است.
اقتصام**2078**1961** تنظیم کننده: محمد مهدی بهرامی **انتشار دهنده: مریم مسعود

آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام:
@IRNAeco
https://telegram.me/irnaeco

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح گمرک درباره واردات 14 قلم روغن و فرآورده نفتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..