تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرد و خاک پرسپولیس در اهواز

به گزارش ایرنا، در حساسترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 15:20 دقیقه امروز (چهارشنبه) فولادخوزستان یکی از تیم های خوب فصل جاری در ورزشگاه غدیر اهواز، میزبان پرسپولیس صدرنشین بود که این دیدار با برتری سه بر صفر شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» همراه شد.
پرسپولیس با کسب این پیروزی ارزشمند با 38 امتیاز ضمن تداوم صدرنشینی، اختلاف خود با تیم رده دومی تراکتورسازی را به چهار افزایش داد.
فولاد خوزستان نیز با 23 امتیاز به رتبه هشتم جدول رده بندی سقوط کرد.
«محمدرضا اکبریان» قضاوت این دیدار که در حضور 30 هزار تماشاگر برگزار شد را برعهده داشت.
پرسپولیس در این دیدار خارج از خانه، «فرشاد احمدزاده»، «رامین رضائیان» و «فرهاد ربیع خواه» را در اختیار نداشت.
همچنین رویارویی، «ساسان انصاری» بهترین گلزن فعلی لیگ برتر با پرسپولیسی ها بر حساسیت های موجود افزوده بود. انصاری که ابتدای فصل به پرسپولیس ملحق شد پس از به بازی گرفته نشدن از سوی «برانکو ایوانکوویچ» به فولاد بازگشت و با به ثمر رساندن 12 گل متوالی، تیمش را به جایگاه خوبی در جدول رده بندی رساند.
در دقیقه دوم، پرتاب اوت بلند «وحید امیری» را «عبداله کرمی» مدافع باتجربه فولاد به اشتباه درون دروازه تیم خود جای داد تا این گل نوید یک دیدار تماشایی را بدهد.
هرچند فولادی ها سعی برای جبران نتیجه داشتند، اما اشتباهات متعدد آنان سبب شد تا پرسپولیس روند باری را در اختیار بگیرد.
در دقیقه 11، ارسال «محسن مسلمان» ‌با خروج ضعیف «وحید طالب لو» همراه شد تا «وحید امیری» با ضربه سر گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.
در دقیقه 15، ضربه بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه فولاد به دست «عبداله کرمی» برخورد کرد که در تصمیم بحث برانگیز، داور از اعلام پنالتی به نفع میهمان خودداری کرد.
در دقیقه سی ام و پس از حملات متعدد فولاد، «ساسان انصاری» از سوی «محمد انصاری» در محوطه جریمه پرسپولیس متوقف شد که بازهم داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
در دقیقه 32، ارسال «سروش رفیعی» با ضربه استثنایی و آکروباتیک «مهدی طارمی» همراه شد و به دیرک افقی دروازه فولاد برخورد کرد.
در نهایت پرسپولیس که نیمه نخست به طور کامل بر روند بازی تسلط داشت با برتری دو بر صفر به رختکن رفت.
«نعیم سعداوی» که از عملکرد تیمش رضایت نداشت در ابتدای نیمه دوم «محمود مطلق زاده» را جایگزین «ماتیاس چاگو» کرد.
در نیمه دوم هم برتری پرسپولیس ادامه یافت و دقیقه 47، ارسال «وحید امیری» با ضربه سر «مهدی طارمی» همراه شد و در آستانه ورود به دروازه فولاد به «علی علیپور» رسید تا این مهاجم گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند.
این نخستین گل، علیپور در فصل جاری لیگ برتر باشگاه های ایران بود.
در دقیقه 56 و 60، «مهدی طارمی» و «ساسان انصاری» دو مهاجم پرسپولیس و فولاد، بخت های مناسب گلزنی را از دست دادند.
در ادامه پرسپولیس ها فرصت دیگری برای گلزنی داشتند که «مهدی طارمی» با بی دقتی آنها را از دست داد.
**ترکیب فولاد:
وحید طالب لو، سروش سعیدی، ایوب والی، عبدالله کرمی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، احمد عبدالله زاده(ارنست انفورد)، ماتیاس چاگو(محمود مطلق زاده)، عبدالله ناصری(بهرام رشید فرخی)، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری.
**ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان(حمیدرضا طاهرخانی)، سروش رفیعی(سامان نریمان جهان)، وحید امیری، مهدی طارمی (ولادمیر پریموف) و علی علیپور.
ورزشی**3783**1379
خبرنگار: امیر میرزاییان، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرد و خاک پرسپولیس در اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..