تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر عامل یک شرکت بورسی بازداشت شد

یک مقام آگاه در سازمان بورس گفت: دقایقی قبل ع.ع مدیر عامل یک شرکت تولید کننده دستگاههای اندازه گیری بورسی با حضور در دادسرای مبارزه با مفاسد اقتصادی پس از تفهیم اتهام جرایم بورسی و غیر بورسی از سوی مرجع قضایی بازداشت شد.

به گزارش شمانیوز: یک مقام آگاه در سازمان بورس اوراق بهادار گفت: پیش از ظهر امروز آقای ع.ع مدیر عامل یک شرکت بورسی تولید کننده دستگاههای اندازه گیری و الکترونیکی به دلیل شکایات سازمان بورس از بابت جرایم بورسی و غیر بورسی پس از حضور در دادسرای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تفهیم اتهام از سوی این دادسرا با صدور قرار وثیقه 500 میلیارد تومانی بازداشت شد.

به گفته وی ، متهم این پرونده در حالی از تلاش خود برای تودیع این وثیقه میلیاردی در ساعت اداری امروز خبر داده که در صورت عدم تامین این قرار به ناچار بازداشت و راهی زندان اوین خواهد شد.

 پیش تر مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس و اوراق بهادار، عنوان کرده که « با توجه به حساسیت مقامات قضائی دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی بر روی این پرونده، مدیر عامل این شرکت ممنوع‌الخروج شده است.»

به گفته محمدعلی شیری زاده، با توجه به شکایت های متعدد سازمان، هم اکنون اسناد و مدارک کامل به مقامات قضائی ارائه شده و در عین با حضور مستمر همکاران در شعبه رسیدگی‌کننده و ارائه توضیحات لازم، بازپرس بطور کامل در جریان تمامی جزئیات پرونده قرار گرفته است.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر عامل یک شرکت بورسی بازداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..