تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا تیموریان با استقلال قرارداد امضا نمی‌کند؟!

تاریخ نشر : چهارشنبه 29 دی 1395 مشاهده : 79 سایر اخبار ورزشی RSS

آندرانیک تیموریان و مطالبات گذشته اش از استقلال و درخواست این بازیکن برای پرداخت طلب معوقه،امضای قرارداد آندو با این باشگاه را به تاخیر انداخته است

آندرانیک تیموریان در استقلال

 آندرانیک تیموریان رضایت‌نامه‌اش را از مسئولان ماشین سازی تبریز گرفت و به تهران آمد و با سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال مذاکره کرد و همان شب مذاکره افتخاری در سایت باشگاه استقلال خبر توافق با این بازیکن ارمنی را تأیید کرد اما ظاهرا در مذاکرات تیموریان با استقلالی‌ها موانعی وجود داشته که منجر به عقد قرارداد نشده است.
کاپیتان سابق تیم ملی در مذاکرات خود اعلام کرده که مطالبات گذشته‌اش از استقلال که نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان است را می خواهد و به همین دلیل افتخاری نسبت به این موضوع عقب‌نشینی کرده و اعلام کرد در این زمینه با منصوریان مشورت می‌کند.

باید دید آیا تیموریان سرانجام راضی می‌شود شرایط استقلال را بپذیرد یا خیر.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

درگيري آندرانیک تیموریان با ماموران ‌انتظامي+ عکس

نکته جالبی در رفتار آندرانیک تیموریان + عکس

کودکی آندرانیک تیموریان +عکس

تلاش فردوسی‌پور برای برخورد با آندرانیک تیموریان

معاوضه آندرانیک تیموریان با چلوکبابی + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا تیموریان با استقلال قرارداد امضا نمی‌کند؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..