تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الحضری، مسن ترین بازیکن جام ملتهای آفریقا

دروازه بان 44 ساله تیم ملی مصر با حضور در دیدار مقابل مالی، رکورد جالبی در جام ملتهای آفریقا به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌های فوتبال مصر و مالی درحالی شب گذشته (سه‌شنبه) در گروه D مسابقات جام ملت‌های آفریقا 2017 به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان باتساوی صفر بر صفر به پایان رسید اما نکته جالب این مسابقه مصدومیت احمد الشناوی، دروازه‌بان 25 ساله مصر که سبب شد تا عصام الحضری به جای وی وارد زمین شد و رکورد جالبی را به ثبت برساند.
 
الحضری که عضو باشگاه وادی دجله مصر است، در این دیدار با 44 سال و 2 روز سن در چارچوب دروازه مصر ایستاد و لقب مسن‌ترین بازیکن تاریخ این رقابت‌ها را از آن خود کرد. طبق آمار و ارقام الحضری با 148 بازی ملی به عنوان بهترین دروازه‌بان آفریقایی تمامی ادوار یاد می‌شود.

این دیدار در پایان با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الحضری، مسن ترین بازیکن جام ملتهای آفریقا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..