تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد آندو با استقلالى ها در گرو تأييديه پزشكى/ بازگشت جابر به تمرينات

هافبك تيم فوتبال استقلال پس از گذراندن دوران مصدوميت از فردا در تمرينات حاضر مى شود.

اين بازيكن فردا در تمرين آبى ها حاضر خواهد شد تا خود را برابر دیدار صنعت نفت آبادان آماده  کند. 

ثبت قرارداد آندو با آبى ها منوط به جوابيه پزشكى 

با توجه به صحبت هاى صورت گرفته ميان مسئولان باشگاه استقلال و تيموريان در نهايت آبى پوشان به اين بازيكن به توافق أوليه رسيدند .

آندو تيموريان در حال حاضر تست هاى پزشكى را زير نظر دكتر نوروزى پشت سر مى گذارد تا بدين ترتيب پس از جوابيه نهايى تست هاى پزشكى قرارداد خود را با استقلال به ثبت رساند .

گفتنى است مديران استقلال و تيموريان از هر لحظ براى حضور اين بازيكن در استقلال توافقات لازم را انجام دادند و تنها تاييد تست هاى پزشكى اين بازيكن مانده كه به زودى نتيجه آن نيز اعلام مى شود .با اين وجود تيموريان نيم فصل دوم آبى پوش مى شود قراردادش با استقلالى ها قطعى است و شاگرد منصوريان خواهد شد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد آندو با استقلالى ها در گرو تأييديه پزشكى/ بازگشت جابر به تمرينات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..