تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدال سایپا و ذوب آهن برنده نداشت

کد خبر: ۴۶۳۹۶۳

۴۲۰  بازدید

دیدار تیم‌های سایپا و ذوب آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ایسنا: در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران سایپای تهران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار جری بینگستون مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن فرصت خوبی در اواخر نیمه دوم به دست آورد اما ضربه این بازیکن به دیرک افقی دروازه برخورد کرد.

در اواسط نیمه نخست دیدار مهران درخشان مهر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن پس از برخوردی که با غلامرضا رضایی داشت، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدیدی شد و در ادامه پس از تعویض به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

این دیدار را حدود ۱۰۰ هوادار از نزدیک تماشا کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدال سایپا و ذوب آهن برنده نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..