تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودکان بهترین گروه در آموزش های محیط زیستی

وزیر آموزش و پرورش کودکان را بهترین گروه در زمینه آموزش های زیست محیطی دانست.

در این مراسم دانش آشتیانی با اشاره به اصل پنجاه قانون اساسی گفت: فعالیت های اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست ملازمه پیدا می کنند، ممنوع است.

وی به برخی از شعارهای محیط زیستی اشاره کرد و افزود: در برنامه های توسعه اکنون توسعه پایدار و محیط زیست محور قرار گرفته، ضرورت توجه به این مسایل بیشتر مورد توجه باشد

دانش آشتیانی گفت: توسعه پایدار یعنی هماهنگی و سازگاری با محیط زیست و تعدی به مظاهر الهی گناهی نابخشودنی است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: فرهنگ عامل تعیین کننده رفتار افراد در جامعه است و رفتارهای زیست محیطی افراد نسبت گرفته از این عامل مهم است.

وی اظهار داشت: حفاظت محیط زیست صرفا محدود به سازمان آن نیست و مولفه های زیست محیطی تمامی افراد جامعه را درگیر می کند.

دانش آشتیانی بهترین گروه برای آموزش زیست را کودکان دانست و گفت : دوران کودکی ارزش ها و مهارت های مورد نظر به اینکه حفظ محیط‌زیست شکل می گیرد لذا برای اندیشیدم به این مهم باید برنامه ریزی برای کودکان داشته باشیم و ضرورت آن در نظام تعلیم و تربیت است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در نظام های آموزشی یک دنیا بر محور توسعه سعه پایدار  می چرخد و اگر این اندیشه را داشته باشیم، باید در تمام فرآیندهایی یادگیری موضوع محیط زیست را در برنامه ها قرار دهیم.

وی با بیان اینکه اکنون بزرگسالان نیز آشنایی چندان با محیط زیست ندارند و باید در برنامه های آموزشی این ماموریت را جای دهیم، عنوان کرد: مساله مهم این است که اولیا علاوه بر مربی نیست و دانش  آموزان  با مسایل زیست محیطی آشنا شوند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای تکمیل آموزش ها باید دانش آموزان در فضاهای دیگر آموزشی همچون موزه ها، پارک و مواردی نظیر آن گذراند.

دانش آشتیانی با بیان اینکه می توان در دروس مختلف بینش محیط زیستی در دانش آموزان  ایجاد کرد، عنوان کرد : در این شرایط فردی ناسازگار با محیط زیست تربیت نمی شود.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه  هدف صرفا آموزش نبوده و پرورش را نیز مدنظر داریم، اظهار داشت : باید از سازوکار های تخصصی در این امر بهره گرفت.

گفتنی است در پایان مراسم از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودکان بهترین گروه در آموزش های محیط زیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..