تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سگ‌کشی نمی‌کنیم/ به برکت برجام ریل از هند خریدیم

 انجام فعالیت‌های بشردوستی سخت است

محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در این آیین اظهار داشت: سمن‌های مربوط به خیرین محیط‌زیست و سمن‌های گردشگری و سایر موارد جز افتخارات استان همدان به‌حساب می‌آید.وی با اشاره به جایگاه این تشکل‌ها افزود: تشکل‌های مردمی باید بتوانند ابرازنظر کرده و ما را در امور محیط زیستی و منابع طبیعی مدیریت کنند.

منابع طبیعی و محیط زیستی نیمه‌جان به دولت تحول شد

استاندار همدان با بیان اینکه تنها دولتی که در تبلیغات انتخاباتی خود از محیط‌زیست دفاع و آن با عنوان یک اصل مطرح کرد دولت روحانی بود ادامه داد:منابع طبیعی همیشه در معرض تعرض هستند، شاید برخی خوششان نیامد که رئیس دولت یازدهم بگویید من نمی گذارم که شما ( به محیط زیست و منابع طبیعی) تعرض کنید و باعث می شد که رای وی در انتخابات کم شود اما او گفت و عمل کرد.

وی تصریح کرد:منابع طبیعی و محیط زیستی که به دولت یازدهم تحویل شد نیمه‌جان بود اما دولت سعی کرد آن را احیا کند به مرحله‌ای برساند که مطمئن شود قابل حیات است اما باید کمک کرد که این منابع طبیعی و محیط زیست حفظ شود.

سگ کشی نمی‌کنیم

استاندار همدان در واکنش به اعتراض یکی از فعالین زیست محیطی درباره کشتن سگ های ولگرد در همدان اظهار داشت: سرانه بشردوستی در همدان بالا است اما باید در نظر داشت انجام فعالیت های بشردوستی سخت است و برای اجرای آن مانع وجود دارد، اما گزارشی از سگ‌کشی در همدان نداریم و معتقدم شهرداری فعالیتی در این خصوص انجام نداده است.

وی افزود: اگر سگ کشی دیده می شود فعالان محیط زیستی به ما اعلام کنند تا پیگیری کنیم اما بعید می‌دانم تخلف فراگیری در این خصوص داشته باشیم.

نیکبخت در ادامه درباره تشکل های زیست محیطی و منابع طبیعی گفت: تشکل‌های مردمی برای بنده، دولت و رئیس جمهور ارجمند و ارزشمند هستند و بدانید که ما به عنوان فرصت به آنها نکاه می‌کنیم. از این نیروها و قدرت فکر و توان آنها برای بهتر زیستن و آبادی استفاده استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: رئیس جمهوری شهریور ماه در همدان گفت تا جایی که ممکن است امور را به تشکل‌های مردمی واگذار کنید تا وظایف سهل و روان‌تر انجام شود و باید در نظر داشت که در همدان 397 سمن و تشکل زیست‌محیطی فعالیت می‌کنند.نیکبخت گفت: سمن‌ها کمک های شایسته در رفع مشکلات شهرداری، راه و شهرسازی و غیره دارند و مانند عقاب بالاسر فغالیت ها حضور دارند.

افرادی که می‌گویند برجام به خوبی اجرا نشده کاملا درست می‌گویند

وی با اشاره به یک ساله شدن برجام گفت: زمانی گفته می‌شود که برجام به خوبی اجرا نشده و زوایایی از آن مانده است که این امر کاملاً درست است زیرا با دشمن سختی مواجه بوده و هستیم و راهی جز مذاکره نداشتیم.نیکبخت افزود: اما برخی اوقات افراد می ‌گویند برجام از بیخ و بن غلط بود و آورده نداشت و تازه محدودیت ایجاد کرد که‌ این امر شاید منصفانه نباشد، مگر قطعنامه‌های شورای امینت را فراموش کرده‌ایم، فصل هفت شورای امنیت را همه می‌دانند که برای چه کشورهای در نظر گرفته می شود.

وی تصریح کرد: در گذشته کمتر از یک میلیون بشکه نفت می‌فروختیم و می‌خواستد ما را به سمت نفت در برابر غذا و دارو ببرند و تازه پول آن را بر نمی‌گردانند اما اکنون فروش نفت به 2 میلیون 400 هزار بشکه رسیده است.

به خاطر برجام از هند ریل راه آهن خریدیم

استاندارد همدان گفت: راه آهن همدان به دلیل نبود ریل 12 سال معطل شده بود و اما بعد از برجام از هند و جاهای دیگر ریل خریدم و اکنون امور به‌سرعت در حال انجام است. همچنین در استان سرمایه گذاری‌های خارجی در حال انجام بوده و دو نیروگاه خورشیدی در حال تکمیل است.

وی خرید هواپیمایی مسافری جدید را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آن هواپیما یک مورود هواپیما نیست بلکه یک مقطع 80 فروند و یک مقطع 200 قرارداد خرید هواپیما بسته‌شده است درحالی‌که درگذشته به ما نمی‌فروختند.

نیکبخت گفت: سعودی‌ها و صهیونیست‌ها با برجام مخالفت می‌کنند که این امر نشانه خوبی برای ما است. ترامپ می گوید برجام آمریکا را تضعیف کرد اما ما قبول نداریم و می‌گوییم برجام برد برد بود.

منبع: تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سگ‌کشی نمی‌کنیم/ به برکت برجام ریل از هند خریدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..