تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماری تکان دهنده درباره کودکان بازمانده از تحصیل

رئیس سازمان بهزیستی کشور از وجود 130 هزار کودک بازمانده از تحصیل در کشور خبر داد و گفت: با همکاری وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تلاش می شود از این کودکان حمایت شود.

به گزارش شمانیوز: انوشیروان محسنی بندپی افزود: استان سیستان و بلوچستان یک هفتم این کودکان را در خود جا داده است.
وی پذیرش کودکان کار ، اجتماع پذیری و بازگشت آنان به تحصیل در راستای کاهش 25 درصدی کودکان کار و خیابان را از وظایف بهزیستی در اجرای قانون برنامه ششم توسعه برشمرد و خاطرنشان کرد: پس از تصویب بودجه سال 96 به فراخور احکام و بودجه و برش سنواتی در راستای تحقق بخشیدن به کاهش ، توقف و مهار آسیب های اجتماعی ، گام خواهیم برداشت.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه ، برنامه ششم توسعه را یکی از بهترین برنامه های مصوب دولت در رابطه با آسیب اجتماعی و خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد دانست و گفت: در بند نخست قانون برنامه ششم توسعه به افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به میانگین 20 درصد حداقل حقوق سالانه مصوب هیات دولت اشاره شده است .
وی اضافه کرد: هم اکنون خانواده تک نفره 53 هزار تومان مستمری دریافت می کند که با درنظر گرفتن متوسط 17 تا 24 درصد با اجرای قانون برنامه ششم این رقم به 150 هزار تومان افزایش می یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماری تکان دهنده درباره کودکان بازمانده از تحصیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..