تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صبحانه مفید برای مردان شامل چه مواد غذایی است؟

صبحانه مفید برای مردان یک صبحانه مفید حاوی چه نوع مواد غذایی است استفاد از چه مواد غذایی برای صبحانه مفید و تاثیر گذار است مردان از چه مواد غذایی در صبحانه خود باید استفاده کنند

بشارتی افزود: تحقیقات نشان داده است که خوردن صبحانه فواید زیادی برای سلامت انسان دارد که این وعده می تواند به کاهش وزن کمک کرده و حتی میزان مسمومیت بر اثر فلز سرب را که در بسیاری از محصولات روزانه بکار رفته را کاهش دهد.

تبلیغات

بشارتی تصریح کرد:‌ صبحانه ایده آل یک املت شامل ۲ سفیده تخم مرغ، یک زرده مقداری اسفناج به همراه یک لیوان آب گیلاس یا آلبالو است.

وی در ادامه گفت: این صبحانه مقادر زیادی پروتئین دارد که نیاز بدن به انرژی در طول روز را تأمین می کند. وجود تخم مرغ در وعده غذای صبحانه بشارتی اظهار کرد: وجود تخم مرغ در وعده غذای صبحانه می تواند میزان مصرف کالری را در طول روز تا ۱۸ درصد کاهش دهد که این غذای سرشار از پروتئین،‌ احساس سیری، پربودن شکم را به شمار می دهد و به این ترتیب شما دیگر تمایلی برای خوردن بیشتر نخواهید داشت.

بشارتی خاطر نشان کرد: تحقیقات دیگر هم نشان داده است مردانی که در وعده صبحانه خود تخم مرغ می خورند در مقایسه با مردانی که صبحانه ای سرشار از از کربوهیدرات مصرف می کنند هنگام ناهار تمایل کمتری به خوردن غذا خوردن دارند و کالری کمتری را وارد بدن خود می کنند.

منبع: نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صبحانه مفید برای مردان شامل چه مواد غذایی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..