تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاتنهام همه پیشنهادها برای ویمر را رد کرد

مدیر برنامه های کوین ویمر مدعی شده تاتنهام همه پیشنهادات برای این بازیکن را رد کرده است.

به گزارش کاپ، کوین ویمر 24 ساله که در ماه می سال 2015 در ازای قراردادی با ارزش 5.1 میلیون یورو از کلن به تاتنهام پیوست در رقابت های این فصل تنها 270 دقیقه برای تیمش بازی کرده و گفته می شود که در ژانویه قرار است تیمش را ترک کند.

میتات هلیس، نماینده و مدیر برانامه های این بازیکن در گفتگویی در این باره گفته: کلن برای او پیشنهاد داشت، چندین پیشنهاد هم از لیگ برتر و بوندسلیگا وجود داشت. تیم های زیادی او را می خواستند. اما تاتنهام نمی خواست او را بفروشد. همه پیشنهادها رد شد و او قرار است بماند. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاتنهام همه پیشنهادها برای ویمر را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..