تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله جنتی: حضور این همه جمعیت در تشییع آیت‌الله هاشمی پیش‌بینی نشده بود

آیت‌الله جنتی: حضور این همه جمعیت در تشییع آیت‌الله هاشمی پیش‌بینی نشده بود

«ایشان در طول نظام اسلامی مسئولیت‌های حساسی را عهده‌دار بود و با استعداد خوبی که داشت آخرین مسئولیت را در مجمع تشخیص مصلحت نظام به خوبی عهده‌دار بود.»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از ایلنا، آیت‌الله جنتی صبح امروز در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان گفت: حادثه درگذشت ایشان، قابل پیش‌بینی نبود و ناگهانی رخ داد. با این حال مردم تشییع بسیار باشکوهی برگزار کردند که حضور این جمعیت هم پیش‌بینی نشده بود.

رییس مجلس خبرگان رهبری، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را عنصری کلیدی در نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: ایشان در طول نظام اسلامی مسئولیت‌های حساسی را عهده‌دار بود و با استعداد خوبی که داشت آخرین مسئولیت را در مجمع تشخیص مصلحت نظام به خوبی عهده‌دار بود.

آیت‌الله جنتی در ادامه با اشاره به رحلت پدر اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان، این مصیبت را به ایشان تسلیت گفت و یادآور شد که امروز در نمازخانه نهاد شورای نگهبان، مجلس ختمی برای مرحوم برگزار خواهد شد.

دبیر شورای نگهبان همچنین با اشاره به تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بررسی این برنامه کار سنگین و مهمی است و نظرات مختلفی درباره آن مطرح است که امیدواریم به خوبی این بررسی در شورای نگهبان انجام گیرد.

233




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله جنتی: حضور این همه جمعیت در تشییع آیت‌الله هاشمی پیش‌بینی نشده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..