تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت های دانش بنیان مدیریت ارتباط با مشتریان را آموزش می بینند

2332400 شرکت های دانش بنیان می توانند در قالب یک کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان را فرا گیرند.به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، در راستای توانمندسازی و کیفی سازی شرکت های دانش بنیان در حوزه بازاریابی و مدیریت تجاری، کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) برگزار می شود.
این کارگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری یکی از کارگزاران خدمات آموزشی خود روز چهارشنبه ۶ بهمن ماه در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان برپا خواهد شد. شرکت های دانش بنیان جهت حضور در این دوره آموزشی می توانند از حمایت ۷۵ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند.
از آنجا که هدف هر کسب و کاری ایجاد و نگهداشتن مشتری است، انتطار می رود در این دوره مدیران ارشد، مدیران فروش و کارشناسان بازرگانی نسبت به توسعه مهارتهای ارتباط موثر با مشتریان جهت توسعه سازمان و مهارت های تفکر استراتژیک نسبت به بازار و مشتری آگاهی های لازم را کسب کنند. این مدیران نیز می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به http://cbd.nsfund.ir/learning-crm مراجعه کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت های دانش بنیان مدیریت ارتباط با مشتریان را آموزش می بینند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..