تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت آموزش و پرورش لشگر بسیار عظیم و آماده به کاری دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی ظهر  چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در ارتباط با قداست و جایگاه معلمی بحث ها و مطالب متعددی عنوان شده است، افزود: منزلت معلمی ،یک منزلت والایی  است گرچه زیر دنده های مباحث زندگی و مادی له می شود.

وی با اشاره به اینکه فراز و نشیب ها و انتقاد هایی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد، ادامه داد: با وجود همه چالش ها و مشکلات، حوزه آموزش و پروش روند روبه رشد را طی می کند و همواره در مسیر تربیت و آموزش موفق است.

نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه زنجان گفت: وزارت آموزش و پرورش لشگر بسیار عظیم و آماده به کاری دارد و باید این فرصت را قدر دانسته و از آن به نحو احسن استفاده نماید.

خاتمی به تصویب سند تحول بنیادی در دولت اشاره کرد و یاد آور شد: با تغیر مدیریت ها نباید برنامه راهبردی و تحولی تغییر یابد و تحقق اهاف برنامه های راهبردی آموزش و پرورش  به توسعه این بخش در جامعه بسیار کمک خواهد کرد.

وی گفت:  سه گروهی که برای تربیت کودکان برنامه‌ریزی می‌کنند باید دقت کنند که یک گروه خانواده است، گروه دوم وزارت آموزش و پرورش بوده و گروه سوم دولت است و این در حالی است که این هیچ کدام از گروه‌های برنامه‌ریزی کننده بر موضوع تعلیم و تربیت از عملکرد این واحد راضی نیستند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با بیان اینکه این مسئله در تمام دولت ها و حکومت ها به عنوان هدف اصلی قلمداد می شود، گفت: فرهنگی ترین صنف در جامعه جمهوری اسلامی ایران ، فرهنگیان می باشند.

وی با بیان اینکه فرهنگ مانند چیدن دیوار نیست که به سرعت خود را نشان دهد و نیازمند زمان است، افزود: ما برای جامعه، انسان توانمند و دانشمند لازم داریم نه ماشین توانمند بر همین اساس باید برای تربیت دانش‌آموزان تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:  در همه دولت‌ها و حکومت‌ها تعلیم و تربیت نسل آینده به عنوان هدف و استراتژی مدنظر است و به همین دلیل است که در دولت‌های مختلف طرح‌هایی برای تحقق این هدف پیش‌بینی شده است و اگر بنا است تحولی وجود داشته باشد، نباید طرح تغییر یابد، در تغییر دولت‌ها تنها باید مجریان تغییر کنند و وقتی دولتی بر سر کار می‌آید همه مدیران عوض می‌شود و در تغییرات دولت‌ها در همه بخش‌ها تا آبدارچی‌ها نیز انجام می‌شود.

خاتمی تصریح کرد: در موضوع تعلیم و تربیت اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد مدیران بدون در نظر گرفتن گرایشات حزبی و جناحی آن را باید اجرایی ‌کنند و فرهنگ مانند چیدن دیوار نیست که به سرعت خود را نشان دهد و نیازمند زمان است.

وی با اشاره به اینکه در بحث آماری آموزش و پرورش به بحث پرورشی کم تر پرداخته شده است،اظهار داشت:ما انسان ها دانشمند بیشتر از انسان های ماشین نیاز مند هستیم.

خاتمی درادامه دانش آموزان را امانت ها ی برای آموزش و پرورش دانست و گفت: اگر به آموزش می پردازیم به برنامه پژوهشی دانش آموزان نیز اهمیت قائل شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت آموزش و پرورش لشگر بسیار عظیم و آماده به کاری دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..