تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: با دموی قابل بازی Watch Dogs 2، سه ساعت از بازی را به صورت رایگان تجربه کنید

تماشا کنید: با دموی قابل بازی Watch Dogs 2، سه ساعت از بازی را به صورت رایگان تجربه کنید

یوبی‌سافت یک دموی رایگان از بازی Watch Dogs 2 منتشر کرده که به بازیکنان اجازه می‌دهد ۳ ساعت از گیم‌پلی این بازی ماجراجویی جهان باز را تجربه کنید. این دمو در حال حاضر فقط برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر شده و می‌توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه مجازی پلی‌استیشن دریافت کنید. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Watch Dogs 2 در سبک اکشن ماجراجویی و جهان باز توسط استودیو یوبی‌سافت مونترآل ساخته و نشر آن را کمپانی یوبی‌سافت برعهده داشته است. این بازی داستان گروهی از هکر‌ها را روایت می‌کند که در تلاشند سیستم نظارتی پیشرفتهٔ شهر را از کار بیندازد و شما در نقش مارکوس، یکی از اعضای تیم، بازی را دنبال می‌کنید.

 

یوبی‌سافت به تازگی دموی قابل بازی Watch Dogs 2 را در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4 قرار داده است. دموی بازی به شما اجازه می‌دهد به مدت ۳ ساعت از نسخه اصلی بازی را تجربه کنید و به تمامی ویژگی‌ها و حتی حالت کوآپ و چند نفره نیز دسترسی خواهید داشت، البته برای تجربه قسمت‌های آنلاین بازی به حساب کاربری پلی‌استیشن پلاس نیاز دارید.

 

این نسخه رایگان را می‌توانید از فروشگاه مجازی پلی‌استیشن دریافت کنید و اگر پس از تجربه آن قصد داشتید نسخه کامل بازی را بخرید می‌توانید همه پروسه انجام شده را به بازی اصلی منتقل کنید.  دموی بازی Watch Dogs 2 قرار است پنجم بهمن ماه برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز منتشر شود.

 

در ادامه می‌توانید ویدیو این دموی رایگان را تماشا کنید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: با دموی قابل بازی Watch Dogs 2، سه ساعت از بازی را به صورت رایگان تجربه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..