تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام یک شرکت معتبر ساختمانی در پنج ردیف شغلی

چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 15:232017-01-18اقتصادي

� یک شرکت معتبرساختمانی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در کارگاه سدسازی در استان قزوین افراد با مشخصات ذیل را به همکاری دعوت می نماید : عنوان شغل شرایط احراز شغل کارشناس دفتر فنی آشنابه تهیه صورت جلسات مسلط به نرم افزارهای مربوطه و فهرست بهای سد سازی حداقل .

- ایران استخدام را بیشتر بشناسید سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت.

سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است.

ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.


کلید واژه ها: استخدام - ایران استخدام - استخدامی - ساختمانی - ایران - آگهی - منتشر - نویسندگان - صورت - کارشناس - مدیران - کارگاه - اخبار - قزوین - تاریخ - شرایط - استان - دفتر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام یک شرکت معتبر ساختمانی در پنج ردیف شغلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..