تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش « قطب دیوانه » روی صحنه تئاتر نیشابور

نمایش « قطب دیوانه » به نویسندگی وکارگردانی مسعودنظری فرد در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

نمايش « قطب دیوانه » روي صحنه تئاتر نيشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت : نمایش « قطب دیوانه »داستان دو رفیق قدیمی است که درگیرموادمخدرشده اند ودرموقعیتی که تحت تاثیر موادمخدرهستند پرده از راز یک مثلث عشقی برداشته که هرکدام یک ضلع آن هستند.

خلیل اله عراقی افزود: نمایش « قطب دیوانه » نمایشی است که توسط مسعودنظری فرد که درکارنامه خود اجرای نمایش های اشخاص وآقای آبی فکر می کند دمپایی شده را دارد ، در پایتخت کتاب ایران د ر شهر نیشابور روی صحنه رفته است.

وی گفت : نمایش « قطب دیوانه » به نویسندگی وکارگردانی مسعودنظری فرد از 27 دی الی 3بهمن 95 از ساعت 18 بعد ازظهر در تالار ادیب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم هنرمندان ومردم فرهنگ و هنر دوست نیشابوری به روی صحنه می رود.

انتهای پیام//ز.ی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش « قطب دیوانه » روی صحنه تئاتر نیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..