تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لطمه به کشاورزان با نبود حمایت و تسهیلات لازم

آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)گفت: هویت بخشی به کشاورزان غفلتی بوده که مسئولان امر توجه جدی به آن نداشته و باعث شده این قشر زحمتکش با مشکلاتی مواجه شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی گفت:کشاورزان باید به حق و حقوق خودشان در حد معقول برسند و در همه امور ضوابط قانونی در بهره مندی از امکانات و تسهیلات بخش کشاورزی به طور یکسان فراهم شود.
آیت الله سعیدی افزود:اگر کسی ایمان به خدا و روز قیامت داشته باشد هیچ وقت تسهیلات دریافتی کشاورزی را در جای دیگر مصرف نمی کند و استفاده از تسهیلات کشاورزی در بخش های دیگر ضمان آور است.
وی در ادامه  اظهار داشت: باور درونی و اعتقاد واقعی می تواند طریقه مصرف تسهیلات دریافتی از منابع اختصاص یافته دولتی را مشخص نماید و باید این باورها تقویت شود و ابعاد معنوی یک کشاورز می تواند مسیر را مشخص کند.
تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: آسیب های بسیار زیادی از قبیل عدم فراهم کردن امکانات و تسهیلات از سوی مسئولان ذیربط و گاهی از سوی واسطه ها در خرید محصولات، کشاورزان را در تنگنا قرار داده و به کشاورزی کشور لطمه میزند.

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لطمه به کشاورزان با نبود حمایت و تسهیلات لازم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..