تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید رییس اتاق بازرگانی و صنایع کشور چین از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان می تواند میزبان مناسبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی از کشور چین باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛وانگ بن گو رییس اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری خلق چین(بخش خصوصی) به همراه معاون سرمایه گذاری بین المللی این اتاق و هیات همراه از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید کردند.
وانگ ین گو  گفت: بر اساس ارتباط چند هزارساله ایران و چین و بحث تاریخی جاده ابریشم و قرار داشتن این منطقه و استان در مسیر این جاده تاریخی، علاقمند به حضور در بازار سرمایه کشور ایران بخصوص استان قم و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان هستیم.
رییس اتاق بازرگانی و صنایع چین اضافه کرد: با توجه به مزیت هایی که در این منطقه وجود دارد از جمله حمل و نقل و ترانزیت کالا و تولیدات به اکثر نقاط ایران و کشورهای منطقه و همچنین حضور سرمایه گذاران خارجی که پیش از این در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند و سایر مزیت هایی که برای سرمایه گذاران خارجی وجود دارد، در نهایت می توانیم صنایع کشور چین را در قالب بخش خصوصی به این نقطه هدایت کنیم.
وانگ ین گو در ادامه افزود: با ارائه اطلاعات کامل تر از سوی مسئولین این منطقه در مورد،چگونگی ساخت و ساز در منطقه ویژه، بازارهای موجود در اطراف این استان و کشور،تهیه مواد اولیه صنایع و هزینه های تولید می توانیم سهمی شایسته در پیشرفت این منطقه ویژه با همکاری دوستان ایرانی داشته باشیم.
وی گفت:منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس مطالعات قبلی ما یکی از بهترین انتخابها برای میزبانی سرمایه گذاران بخش خصوصی کشور چین می باشد.

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید رییس اتاق بازرگانی و صنایع کشور چین از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..