تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو هزار تخته پتو از خدابنده عازم سوریه شد/افزایش ۲۰۰درصدی کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خدابنده به جبهه مقاومت

ساعت: 14:18 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1010060

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: کمک های مردمی این شهرستان شامل دو هزار تخته پتو، پانصد دست لباس گرم و وجوه نقد عازم سوریه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه خدابنده در حاشیه مراسم ارسال  محموله  کمک های مردمی شهرستان خدابنده به سوریه در گفت و گو با خبرنگار اشراق24،با اشاره به اهمیت حمایت از محور مقاومت گفت:  امروز کمک به جبهه مقاومت علاوه بر اینکه وظیفه انسانی است، یک تکلیف دینی است، و یکی از ضروریات است چرا که رزمندگان اسلام، جان خود را در دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا می کنند.

وی افزود: کمک های جمع آوری شده شامل پتو ، لباس گرم و وجوه نقد است که به همت مردم از طریق مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج جمع اوری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ادامه داد: این کمک ها شامل دو هزار تخته پتو، پانصد دست لباس گرم و وجوه نقد است.

ابراهیمی اضافه کرد: در سال ۹۴،مردم شهرستان خدابنده مبلغ ۴۵میلیون تومان به جبهه مقاومت کمک کردند و امسال وجه نقدی به ۶۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی افزود: کمک نقدی امسال نسبت به سال گذشته ۵۰درصد افزایش داشته است و در سال گذشته کمک های غیر نقدی نداشتیم و امسال مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی قریب به ۲۰۰درصد افزایش داشته است.

*سوریه و حلب خط مقدم جبهه های مقاومت

حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار نیز اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) می فرمایند:"هر کس صدای شخصی را بشنود که کمک می خواهد و جواب ندهد مسلمان نیست".

وی افزود: مردم مسلمان سوریه نیاز دارند که به آنها کمک شود و سوریه و حلب خط مقدم جبهه های مقاومت هستند و مردم سوریه مدافعان حرمی هستند که بجای ما در آنجا متحمل خسارت شده اند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: اگر مردم سوریه مقاومت نمی کردند باید در ایران اسلامی با داعش می جنگیدیم و در حقیقت امنیت امروز کشور ما در سایه مقاومت مردم سوریه است.

وی افزود: واجب است که به مردم جنگ زده سوریه کمک شود و یک بار دیگر خاطره دوران دفاع مقدس زنده شود و مردم شهرستان خدابنده با بصیرتی که دارند همیشه در انجام چنین اموری پیش قدم هستند تا ایران اسلامی را سربلند کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو هزار تخته پتو از خدابنده عازم سوریه شد/افزایش ۲۰۰درصدی کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خدابنده به جبهه مقاومت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..