تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیری که حقوق نجومی دارد، نمی تواند خود را نوکر مردم بداند/ انقلاب اسلامی انقلاب گل در برابر گلوله بود

ساعت: 13:55 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1010105

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: مدیری که املاک نجومی یا حقوق نجومی دارد یا با ارز دارو سنگ پا وارد کند، مدیری که در زمان حضورش 3 هزار میلیارد اختلاس می شود، نمی تواند خود را نوکر مردم بداند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا, سید بیوک موسوی امروز در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه های دهه فجر استان زنجان با تقدیر از مردم زنجان در کمک رسانی به جبهه مقاومت و مدافعان حرم در سوریه اظهار داشت: تنها طی دو هفته گذشته که به مردم در خصوص جمع آوری کمک های مردمی اطلاع رسانی شد، کمک رسانی های انبوه مردم آغاز شد که این حجم از کمک رسانی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه سیل کمک های مردمی نشان دهنده اوج خیرخواهی و نوع دوستی مردم زنجان است که باید آن را قدر دانست، گفت: به سهم خود از همت بلند مردم استان زنجان سپاسگزارم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انقلاب گل در برابر گلوله و دوستی و محبت بوده است، افزود: وجود اختلاف نظر در اجرای برنامه ها طبیعی است که با جلسه ای که در این زمینه برگزار می شود، موضوعات قابل حل است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشر مطلبی از وی در رسانه های استان، گفت: سخن من این بود که تخلفات مستدل و برابر با سند مدیری موجب بی برنامه گی ها، نقصان ها و گرفتاری مردم شود، این مدیر نمی تواند خود را نوکر مردم بداند.

وی با بیان اینکه حذف مطالب و ذکر تنها یک نکته از سخنان،دور از اخلاق و جوانمردی است،افزود: آنهایی که ما را می شناسند که می شناسد اما بیان چنین مطالبی برای کسانی که مرا نمی شناسند این باور را ایجاد میکند که امثال موسوی سوار بر مرکب قدرت شده و خود را باخته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر کسی تخلفاتی کند که لطمه به اموال عمومی بزند، مدیری که املاک نجومی یا حقوق نجومی دارد یا با ارز دارو سنگ پا وارد کند، مدیری که در زمان حضورش 3 هزار میلیارد اختلاس می شود، نمی تواند خود را نوکر مردم بداند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ادامه داد :همه در یک کشتی نشسته ایم و اگر خدشه ای به انقلاب وارد شود همه ضرر می بینیم، خاطرات خیلی از شهدا جلوی چشم من است و بی اخلاقی از سوی هیچ کس پذیرفته نیست.

موسوی در خصوص سخنرانان مراسم 22 بهمن نیز بر ضرورت جامعیت داشتن فرد تاکید کرد و گفت: کسی منکر جامعیت سخنران معرفی شده نیست.

 

*گفتمان انقلاب اسلامی محور برنامه های دهه فجر

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز دراین جلسه اظهار داشت: بسیج و سپاه امسال برنامه های دهه فجر را با شعار گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می کند.

وی با بیان اینکه تبیین و روشنگری نقش نهضت امام خمینی (ره) و مجاهدت شهدا در ایجاد امنیت، عزت و اقتدار در برنامه ها و تولیدات سمعی و بصیری با محوریت اندیشه های امام و رهبری ضروری است، تصریح کرد: تبیین و ترویج آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی با شعار سال و زمینه سازی برای رشد و تعالی انقلابی گری و روحیه استکبار ستیزی از محورهای برنامه های دهه فجر در استان زنجان است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: جهت دهی در برنامه برای تقویت وحدت ملی و انسجام جامعه و اجرای برنامه های خلاقانه از دیگر محورهای برنامه های دهه فجر است.

حسینی با بیان اینکه تلاش های تقویت پیوند بین نسل های انقلاب و افزایش آگاهی نسل جوان  اقناع آنان نسبت به اهداف انقلاب اسلامی از محورهای این برنامه ها است، ادامه داد:تقویت تشکل های مردم نهاد در اجرای برنامه ها و رونق بخشی به جشن های انقلاب از دیگر محورهای برنامه ها محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی از میدان انقلاب تا امامزاده سید ابراهیم (ع)،تجدید خاطره نسبت نسل های انقلابی است، افزود: ضروری است این مراسم پر رنگ و با نشاط برگزار شود.

 

*برگزاری 22 عنوان برنامه از سوی بنیاد شهید در استان زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: 22 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: تجلیل میثاق با نماینده ولی فقیه در استن زنجان،4 هزار و 450 یادواره شهید و 5 هزار دیدار با خانواده های شهدا صورت گرفته است و در این ایام نیز در قالب طرح سپاه و دیدار برگزار می شود.

وی از غبارروبی مزار شهدا در 14 بهمن همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: 12 شهید انقلاب استان زنجان هنوز ساماندهی نشده است که ضروری است در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

این مسئول گفت: استان زنجان دارای 29 شهید انقلاب اسلامی که تنها دو شهید در خارج از استان به شهادت رسیده اند.

وی گفت: از 12 بهمن تا 22 اسفند طرح سپاه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیری که حقوق نجومی دارد، نمی تواند خود را نوکر مردم بداند/ انقلاب اسلامی انقلاب گل در برابر گلوله بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..