تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلاقیت و نوآوری از لازمه های مهم کارآفرینی است

ساعت: 15:04 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1010286

مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی:

مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: خلاقیت و نوآوری از لازمه های مهم کارآفرینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، موسی زاده مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور صبح امروز در نشستی با ایده پردازان و کارآفرینان آذربایجان غربی که در محل مرکز علمی کاربردی امام حسین(ع) ارومیه ترتیب یافت، گفت: در دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از اهداف مهمی که وجود دارد توجه به مراکز رشد می باشد.

وی تصریح کرد: که در همین زمینه نوع خاصی از مراکز در قالب مراکز رشد خوشه فناوری در دانشگاه علمی کاربردی فعالیت دارند.

موسی زاده با بیان اینکه 500 هزار دانشجو سهم دانشگاه جامع علمی کاربردی از کل دانشجویان کشور است افزود: امروزه 50 هزار مدرس نیز در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی اظهار داشت: از این رو بایستی بتوانیم از این تعداد دانشجو و ایده های آنها برای فعال سازی صنایع استفاده نماییم تا بتوانیم ایده نور را به ثروت تبدیل کنیم.

وی مراکز رشد دانشگاه های علمی ـ کاربردی را مراکز تخصصی عنوان کرد و افزود: این مراکز در تخصصی سازی ایده ها بسیار موثر می باشند.

وی با بیان اینکه یک تجارت متشکل از 40 درصد ایده بازار و 45 درصد نوآوری می باشد خاطرنشان کرد: اگر در یک کارآفرینی نوآوری وجود نداشته باشد موفق نخواهد بود.

موسی زاده افزود: به کارگیری نوآوری و خلاقیت در مدارس کسب و کار از اولویت های مهمی است که بایستی بسیار مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلاقیت و نوآوری از لازمه های مهم کارآفرینی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..