تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محافظه کاران جاده صاف کن غربگرایان

ساعت: 14:28 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1010001

اینکه محافظه کارها بسیار مرموزتر و خطرناکتر از غرب گراها هستند، یک واقعیت است. محافظه کاران گرچه در ظاهر شعار مرگ بر آمریکا میدهند، اما در طول تاریخ انقلاب، همیشه جاده صاف کن غرب گرایان بوده اند. فتنه ی 88 ، انتخابات 92 و در نهایت برجام، مهمترین نمونه از همکاری آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجویان بیدار»اینکه محافظه کارها بسیار مرموزتر و خطرناکتر از غرب گراها هستند، یک واقعیت است. محافظه کاران گرچه در ظاهر شعار مرگ بر آمریکا  میدهند، اما در طول تاریخ انقلاب، همیشه جاده صاف کن غرب گرایان بوده اند. فتنه ی 88 ، انتخابات 92 و در نهایت برجام، مهمترین نمونه از همکاری آنهاست.

در فتنه ی 88 سکوت و بعضا کنایه های دوپهلوی محافظه کاران سیاست باز، بهترین فرصت را برای فتنه گران خلق کرد.  فتنه‌ای که در کنار امیدوار کردن دشمنان خارجی، برای ضربه زدن به کشور، خسارت‌های مادی از نوع تحریم را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

 پس از آنکه نان تحریم در تنور فتنه پخته شد و غائله 88  کشور را در گرداب تحریم‌های بی‌سابقه فرو برد، محافظه کاران اصولگرایی که با سکوت، تعلل و حمایتشان از فتنه، از اصلی ترین عوامل شدت گرفتن تحریم ها بودند، این بار با ژست مخالف تحریم وارد میدان انتخابات شدند و با زیر سوال بردن مقاومت در سیاست خارجی و همچنین پذیرش هژمونی آمریکا، طوری افکار عمومی را هدایت کردند که یک غربگرای واقعی یعنی "حسن روحانی" به ریاست جمهوری رسید.

پس از روی کارآمدن حسن روحانی،با آغاز شروع مذاکرات تیم جدید هسته ای، دور جدید حمایت های محافظه کاران هم شروع شد. پا به پای غربگراها از برجام حمایت کردند و نهایتا با حمایت پدر محافظه کاری معاصر ایران، در20 دقیقه ترکمنچای هسته ای را تصویب کردند تا نشان دهند، در اجرای برنامه های دولت غربگرای حسن روحانی، از ریختن آبروی خود هم ابایی ندارند. 

شاید پس از تامل در پیوستگی و ارتباط این سه رویداد مهم از تاریخ معاصر ایران، بهتر بتوان درک کرد که چرا رهبر حکیم انقلاب فرمودند «محافظه کاری قتلگاه انقلاب است».
 

نویسنده/علی جعفری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محافظه کاران جاده صاف کن غربگرایان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..