تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای حل معضل آلودگی هوا چه باید کرد؟

آلودگی هوای کلان شهرهای کشورمان در برخی کلان شهرها در چند سال اخیر از موضوعاتی است که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آلودگی هوا در برخی از کلان شهرهای کشورمان در  چند سال اخیر از موضوعاتی است که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

از طرفی آلودگی هوا موجب تشدید بیماری های تنفسی برای شهروندان هر کدام از این شهرها شده و از طرف دیگر بسیاری از فعالیت های مردم را تحت الشعاع قرار داده و موجب تعطیلی مدارس شده است.
 
راهکارهای ارائه شده هم هر چند مسکن هایی را برای این معضل تجویز کرده ، اما شرایط نشان می دهد آلودگی را به عنوان یک مساله برطرف ننموده است.

در اکثر موارد در مواقع به هشدار رسیدن این آلودگی ها در شهرهایی مثل تهران، اراک، خوزستان و...، عملی کردن راهکارهایی مانند تعطیلی مدارس یا اعمال محدودیت های ترافیکی از درب منازل تجویز شده و هر بار هم روز از نو و روزی از نو. در این میان البته راهکارهایی نیز از سوی مسئولین ارائه شده که تاکنون خروجی آن در افکار عمومی رضایت بخش نبوده است.

اکنون شما بگویید، برای رفع این معضل چه باید کرد؟ مسئولین چه وظایفی را باید در اولویت کاری خود قرار دهند و مردم چه باید بکنند؟ نظرات شما در همین صفحه منتشر خواهد شد که کمکی در راستای حل معضل آلودگی هوا باشد.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای حل معضل آلودگی هوا چه باید کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..