تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست شورای اطلاع رسانی مشهد 2017 در خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد

به گزارش ایرنا، در این نشست، سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جلال فیاضی عضو شورای شهر مشهد، امیر پورمهدی مشاور استاندار خراسان رضوی، مدیران مسئول روزنامه های قدس، شهرآرا و اتفاقیه و جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه هایی اجرایی استان حضور داشتند.
شرکت کنندگان در نشست مزبور بر حضور رسانه های مختلف داخلی و بین المللی برای پوشش مراسم افتتاحیه رویداد مشهد 2017 که با حضور مسئولان مختلف ملی و مهمانان خارجی برگزار می شود تاکید کردند.
چاپ ویژه نامه های متنوع و تولید اخبار گوناگون در این زمینه طی هفته آینده از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.
اختصاص محل و ستون ویژه برای پوشش برنامه های مربوط به رویداد مشهد 2017 در رسانه ها، هم افزایی بیشتر خبرنگاران و روزنامه نگاران، حضور گسترده در فضای مجازی و ارتباط مستمر با رسانه های خارجی نیز از دیگر موارد مورد تاکید در این نشست بود.
شرکت کنندگان در این نشست همچنین بر هماهنگی لازم برای حضور خبرنگاران در محل استقرار مهمانان و تولید اخبار و گزارش های مناسب تاکید کردند.
از سال 2011 میلادی هرسال سه کشور از حوزه کشورهای آفریقایی، اسلامی و اسلامی غیرعربی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی می شوند.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی (ISESCO) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرده است.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست شورای اطلاع رسانی مشهد 2017 در خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..