تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبات دلار در کانال 38 هزار ریالی/ قیمت طلا کاهش یافت

به گزارش ایرنا بر پایه میانگین موزون معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه سنا، دلار امروز را با نرخ 38 هزار و 105 ریال در بازار آزاد آغاز کرد اما نتوانست از این محدوده قیمتی عبور کند.
تا لحظه تنظیم خبر قیمت هر یورو به 42 هزار و 556 ریال رسید که نسبت به دیروز 92 ریال کاهش نشان می دهد.
همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد افزایش 182 ریالی قیمت را نسبت به دیروز تجربه کرد و 48 هزار و 512 ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را 38 هزار و 530 ریال و هر یورو را 42 هزار و 950 ریال اعلام کرد.

** قیمت مسکوکات طلا
برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر ماند و 11 میلیون و 550 هزار ریال معامله شد.
هر قطعه نیم سکه نیز با کاهش 20 هزار ریالی، 6 میلیون ریال و هر قطعه ربع سکه با افزایش 10 هزار ریالی، سه میلیون 190 هزار ریال به فروش رفت اما نرخ هر قطعه سکه گرمی بدون تغییر 2 میلیون و 40 هزار ریال باقی ماند.
اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با سه دلار و 90 سنت کاهش قیمت نسبت به دیروز، یک هزار و 212 دلار و 90 سنت و هر گرم طلای 18 عیار را یک میلیون و 149 هزار و 710 ریال اعلام کرده است که 2 هزار و 420 سنت افت قیمت را تجربه کرد.
معاملات بازار آزاد سکه و ارز تا ساعت 18 هر روز ادامه دارد و در میانه روز و در فاصله زمانی 13 تا 14 به اوج می رسد.
اقتصام ** 3065 **1961** گزارشگر: لیلا جودی ** انتشاردهنده: مریم مسعود

آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام:
IRNAeco@
https://telegram.me/irnaeco

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبات دلار در کانال 38 هزار ریالی/ قیمت طلا کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..