تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس به دنبال جذب هافبک استقلال؟

تاریخ نشر : سه شنبه 28 دی 1395 مشاهده : 194 سایر اخبار ورزشی RSS

هافبک نیمکت‌نشین استقلال از شرایطش در این تیم راضی نیست و تصمیم دارد از این تیم جدا شود و همچنین گفته می‌شود او از پرسپولیس پیشنهاد دارد.

پرسپولیس به دنبال بازیکن استقلال

با جذب آندرانیک تیموریان و بازگشت روزبه چشمی، ترافیک در پست هافبک دفاعی استقلال بالا رفته، به خصوص که حضور امید ابراهیمی در این پست قطعی است و فقط یک نفر می تواند کنار او به میدان برود که شانس آندو و روزبه بیشتر از بقیه است.
در چنین شرایطی موقعیت فرشید باقری در استقلال متزلزل‌تر از نیم فصل اول خواهد بود. حالا خبر می رسد پرسپولیس و برانکو خواهان این هافبک نیمکت نشین شده اند.
پرسپولیسی ها اول فصل هم فرشید باقری را می خواستند اما او به واسطه پیشنهاد مالی چشمگیر آبی ها مسیر استقلال را در پیش گرفت. حالا اگر فرشید باقری بتواند از باشگاه رضایتنامه بگیرد آن وقت می تواند به تیم رقیب یعنی پرسپولیس برود.
حال گفته می شود باشگاه استقلال برای این بازیکن شرط گذاشته است که در صورتی اجازه جدایی می دهد که به دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی نپیوندد. استقلال حاضر نیست برای نیم فصل دوم هیچ بازیکنی به پرسپولیس وتراکتورسازی بدهد.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

سکته هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی!

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه بازی با فولاد

بمب بزرگ پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد

جزئیات فوت هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی/جوان دیگری به علت مصرف ترامادول با مشکل روبرو شده بود احیا شد

حرکت ارزشمند رحمتی در واکنش به درگذشت هوادار پرسپولیس + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس به دنبال جذب هافبک استقلال؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..