تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کپی برداری یک سریال جدید تلویزیون از سریال قهوه تلخ؟

تاریخ نشر : چهارشنبه 29 دی 1395 مشاهده : 128 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

کپی برداری یک سریال به اسم از اینجا تا اینجا از قهوه تلخ

کپی برداری یک سریال از قهوه تلخ

شبکه یک به تازگی پخش آنونس مجموعه کمدی به اسم از اینجا تا اینجا را شروع کرده ،مجموعه ای که در نگاه اول آدم را مستقیما یاد قهوه تلخ می اندازد .

این سریال هم در دوبخش معاصر وتاریخی ساخته شده و بخش تاریخی آن هم متعلق به دوران قاجار است .جالب تر اینکه وسایل صحنه ،لباسها و نوع گریم هم عینا از روی قهوه تلخ الگو برداری شده و حتی این احتمال وجود دارد که داخل همان لوکیشن و با همان وسایل صحنه تصویر برداری شده باشد .درباره داستان مجموعه اطلاع زیادی در دست نیست اما با توجه به بازیگران انتخاب شده و آنونسی که تا الان روی آنتن رفته ،به نظر نمی رسد کمدی خیلی خوش ساختی از آب در آمده باشد.

سینما سینما

اخبار مرتبط:

لو رفتن پایان سریال شهرزاد به خاطر اقدام غیرحرفه ‌ای بازیگر زن ! +عکس

بازیگران سریال طنز «ساعت خوش» چه شدند؟ + تصاویر قدیم و اکنون آنها

دخترهای معمولی از استکهلم تا شیرگاه ، دوقلوهایی که به خاطر سریال پایتخت به ایران بازگشتند !

کارگردان «نهنگ عنبر» با یک سریال کمدی جدید می آید

مهران مدیری یک سریال جدید را در سکوت خبری ساخت !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کپی برداری یک سریال جدید تلویزیون از سریال قهوه تلخ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..