تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در روزهای آلوده مراقب کودکان خود باشید

به گزارش افکارنیوز،

معصومی اصل در ارتباط با تأثیر آلودگی هوا بر  روی کودکان اظهارداشت: تقریباً همه مشکلاتی که آلودگی هوا برای بزرگسالان ایجاد می‌کند برای کودکان نیز خطرآفرین است.

وی با اشاره به اینکه آلودگی هوا در کودکان دچار بیماری‌های قلبی و عروقی، حساسیت‌های ریوی و آسم بیشتر حائز اهمیت است، افزود: به خانواده‌ها توصیه می‌شود زمانی که هوا آلوده است از رفتن فرزندانشان به بیرون از منزل و در معرض آلودگی هوا قرار گرفتن خودداری کنند.

متخصص کودکان اضافه کرد: آلودگی هوا می‌تواند سبب بروز سرطان خون و ریه در دراز مدت در کودکان و بروز آلرژی، خشکی‌پوست، سوزش بینی و ... در کوتاه مدت شود.

معصومی اصل خاطرنشان کرد: افزایش مصرف لبنیات به ویژه شیر جهت کاهش اثرات سمی مواد آلاینده می‌تواند موثر واقع شود و والدین نباید از این مسئله غافل بمانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در روزهای آلوده مراقب کودکان خود باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..