تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله جنتی: حضور این جمعیت باشکوه در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی قابل پیش‌بینی نبود

تاریخ نشر : چهارشنبه 29 دی 1395 مشاهده : 37 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

آیت‌الله جنتی: حضور این جمعیت باشکوه در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی قابل پیش‌بینی نبود

جمعیت باشکوه در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی

دبیر شورای نگهبان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و ختم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تجلیل کرد.

 به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت الله جنتي صبح امروز-چهارشنبه،29 دي- در جلسه هفتگي اعضاي شوراي نگهبان گفت: حادثه درگذشت ايشان، قابل پيش بيني نبود و ناگهاني رخ داد. با اين حال مردم تشييع بسيار باشكوهي برگزار كردند كه حضور اين جمعيت هم پيش بيني نشده بود.

رئيس مجلس خبرگان رهبري ، رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام را عنصري كليدي در نظام اسلامي توصيف كرد و گفت: ايشان در طول نظام اسلامي مسئوليت هاي حساسي را عهده دار بود و با استعداد خوبي كه داشت آخرين مسئوليت را در مجمع تشخيص مصلحت نظام به خوبي عهده‌دار بود.

آيت الله جنتي در ادامه با اشاره به رحلت پدر آقاي دكتر اسماعيلي عضو حقوقدان شوراي نگهبان، اين مصيبت را به ايشان تسليت گفت و يادآور شد كه امروز در نمازخانه نهاد شوراي نگهبان، مجلس ختمي براي مرحوم برگزار خواهد شد.

دبير شوراي نگهبان همچنين با اشاره به تصويب برنامه ششم توسعه در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: بررسي اين برنامه كار سنگين و مهمي است و نظرات مختلفي درباره آن مطرح است كه اميدواريم به خوبي اين بررسي در شوراي نگهبان انجام گيرد

خبر آنلاین

اخبار مرتبط:

ادای احترام و امضای دفتر یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی + تصاویر

خانواده هاشمی ‌رفسنجانی به روایت وکیلی که از ۳0 سال پیش با آنهاست | شبی که عفت مرعشی با آیت‌الله‌ تند شد! +عکس

آخرین جزئیات مرخصی مهدی هاشمی به بهانه فوت آیت الله هاشمی!+تصاویر

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درآخرین جشن تولدش در کنار همسرش!+ عکس

علت فوت آیت‌الله هاشمی به روایت یک نماینده مجلس /موقع شنا همه را از استخر بیرون می‌کردند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله جنتی: حضور این جمعیت باشکوه در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی قابل پیش‌بینی نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..