تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای قرارداد نفتی 3 هزار میلیارد دلاری بین ایران و چین

معاون وزیر نفت گفت: هفته گذشته به طور رسمی، فاینانس طرح تثبیت و بهبود کیفیت پالایشگاه نفت آبادان توسط چین بازگشایی شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس کاظمی معاون وزیر نفت در مراسم افتتاح اولین موزه صنعت نفت کشور با اشاره با توافق انجام گرفته با چینی‌ها برای اجرای بزرگترین پروژه صنعت پالایشگاهی ایران، گفت: هفته گذشته به طور رسمی، فاینانس طرح تثبیت و بهبود کیفیت پالایشگاه نفت آبادان توسط چین بازگشایی شد.

وی ادامه داد: بهمن ماه امسال، با سفر هیاتی متشکل از معاون وزیر نفت و انرژی چین به ایران ، قرارداد اجرای طرح تثبیت و بهبود کیفیت پالایشگاه نفت آبادان با حضور مقامات ایران و چین به امضا خواهد رسید.

کاظمی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این طرح بزرگ پالایشگاهی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور تا پیش از پایان امسال، گفت: ارزش فاینانس این طرح پالایشگاهی، حدود سه میلیارد دلار برآورد می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای قرارداد نفتی 3 هزار میلیارد دلاری بین ایران و چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..