تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوره‌های آموزشی "طرح تکاپو"

علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، به اجرایی شدن طرح تکاپو در استان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح تکاپو یا طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در  38 رسته شغلی مانند رسته پرورش زنبور عسل، پوشاک، سنگ، گردشگری و گیاهان دارویی در استان لرستان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان سومین استان پایلوت طرح تکاپو قرار گرفته است افزود: پیش بینی شده است در صورت تأمین اعتبار در قالب طرح تکاپو 12 هزار شغل در استان ایجاد شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه رسته‌های شغلی متناسب با ظرفیت هر شهرستان پیش بینی شده است، عنوان کرد: از امروز کلاس‌های آموزشی طرح تکاپو در رسته زنبور عسل آغاز شده است و فردا نیز با حضور منصوری معاون کار آفرینی و اشتغال وزیر کار و رئیس ستاد طرح تکاپوی کشور کلاس‌های آموزشی پوشاک در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می‌شود.

وی به رایگان بودن آموزش‌های طرح تکاپو اشاره کرد و گفت: کلاس‌های آموزشی رسته زنبور عسل از امروز با حضور  40 نفر در اداره کار آغاز شده است و فردا نیز در رسته پوشاک آموزش‌های لازم شروع می‌شود.

آشتاب بیان کرد: در رابطه با آموزش، برند سازی و فروش، کارشناسان سازمان بین المللی یونیدو حضور دارند و آموزش‌های لازم را به کارآموزان ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: این آموزش‌ها با هماهنگی‌های انجام گرفته با اتحادیه‌ها، صنوف، و تشکل‌هایی رسته‌ها زیر نظر آنها قرار دارند به افرادی که تمایل دارند آموزش تخصصی لازم را ببینند ارائه می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوره‌های آموزشی "طرح تکاپو"»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..