تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیاری از پرونده‌های قاچاق کالا مربوط به ناوگان مسافربری است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید القاصی در کارگاه آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به قاچاق کالا و ارز مدیران و متصدیان شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر لرستان به بیان مجازات های مختلف قاچاق در قالب تبصره‌ها و بندهای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخت.

وی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم قاچاق مورد تاکید همه مسئولان به‌ویژه مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: استان لرستان به دلیل قرار داشتن در مسیر مواصلاتی استان‌های جنوبی و غربی کشور به نوعی شاهراه جابجایی کالا و مسافر محسوب می شود از این رو از تشکل‌های صنفی و اتحادیه‌ها انتظار می‌رود رانندگان را نسبت به این پدیده زشت و عواقب آن توجیه کنند.

معاون اجرایی تعزیرات استان لرستان گفت: راننده باید کالا را طبق ضوابط بارگیری و بارنامه را مطابق قانون اخذ کند و از ناوگان مسافر نیز تقاضا می‌شود در بحث جلوگیری از جابجایی کالا با اتوبوس دقت نظر داشته باشند زیرا بسیاری از پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی مربوط به اتوبوس‌ها و ناوگان مسافر است.

القاصی با بیان اینکه بیشترین تاکید برگزاری این کارگاه جلوگیری از حمل کالای قاچاق توسط وسایل نقلیه سنگین زمینی است، تصریح کرد: در مجموع علاوه بر مالک کالای قاچاق و راننده که مجرم شناخته می شوند، درصورتی که صاحب خودرو علم و اطلاع از جابجایی داشته باشد قانونگذار وی را به خاطر معاونت در جرم مجازات می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیاری از پرونده‌های قاچاق کالا مربوط به ناوگان مسافربری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..