تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابلاغ مجوز بانک مرکزی برای افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از ابلاغ مجوز بانک مرکزی برای افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر خبر داد و گفت: با این افزایش از سهم آورده مردم کمتر میشود.

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما ، سعید غفوری  در گفتگوی تلفنی با اشاره به تصویب افزایش سقف وام مسکن مهر این شهر از سی  میلیون تومان به چهل میلیون تومان در کمیسیون اعتباری بانک مرکزی گفت: این‌ افزایش شامل اکثر پروژه‌های مسکن مهر می‌شود.

وی  افزود: برای تکمیل و تحویل واحدهای نیمه تمام این طرح نیازمند تخصیص اعتبارات خاص از سوی سازمان برنامه و بودجه برای اجرای محوطه سازی و آماده‌سازی هستیم تا بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بتوانیم تا پایان عمر دولت یازدهم این پروژه‌ها را تمام کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران گفت: از هفته آینده پرداخت تسهیلات چهل میلیون تومانی مسکن مهر به پروژه‌ها تزریق می‌شود و این افزایش ده  میلیون وام، مبلغ آورده مردمی را کاهش می‌دهد.

غفوری با اشاره به اینکه اعتقادی به افتتاح واحدهای مسکن مهر ندارد بلکه تحویل واحدها بهترین روش برای سرعت دادن افتتاح  واحدهای مسکن مهر است، گفت: ما افتتاح واحدهای مسکن مهر را نخواهیم داشت و تلاش ما تحویل واحد به واحد و بلوک به بلوک است بنابراین تحویل واحدهای مسکن مهر در فاز  هشتاز یک ماه پیش  آغاز شده و پس از آن به سراغ واحدهای مسکن مهر در فاز پنج سپس فاز یازده و فاز نه قدیم خواهیم رفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: تلاش خواهیم کرد به صورت شبانه روزی کار تکمیل پروژه‌ها را از اوایل اسفندماه امسال به صورت شبانه روزی  ادامه دهیم تا به دستورات رئیس جمهور که همانا تحویل هرچه سریعتر واحدهای مسکن مهر است، عمل کنیم.

غفوری با اشاره به ضرورت ورود دستگاه‌های خدمات‌رسان به موضوع تامین این خدمات، افزود: برای آماده سازی و محوطه سازی باید یارانه‌های خاص تعلق گیرد، چراکه هزینه‌های تامین این خدمات در پردیس خیلی بالاست.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به این‌ که حدود یکماهی است که متقاضیان مسکن مهر با توجه به احتمال افزایش وام نسبت به واریز  بقیه آورده خود  اقدام نمی‌کردند،‌گفت:‌ در فاز هشت واحدهای آماده تحویل داشتیم که مردم آورده خود را با کسر ده میلیون تومان (افزایش وام) واریز می‌کردند و در این صورت نیز پیمانکاران عملا نمی توانستند واحد را تحویل دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابلاغ مجوز بانک مرکزی برای افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..