تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازش بیش از 2 هزار پرونده در شعب شورای حل اختلاف در گلستان

از ابتدای سال تا پایان آذر بیش از 2 هزار پرونده در شعب شورای حل اختلاف گلستان سازش شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر حدود 5 هزار پرونده وارد شعب شورای حل اختلاف گلستان شد حدود 48 درصد آن ها با سازش طرفین مختومه شد .

احمد جعفری افزود : این پرونده ها با گذشت طرفین دعوا و پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف ختم به خیر شد.

وی ادامه داد: همچنین با دستور رئیس کل دادگستری استان در هر شهرستان شعب ویژه ی صلح و سازش در دادسراها فعال شده اند تا برای صلح طرفین تلاش کنند.

جعفری اضافه کرد: فعالیت این شعب موفقیت آمیز بوده است و بیش از نیمی از پرونده های ارجاعی به این شعب ویژه با مصالحه طرفین ختم به خیر می شود .

وی گفت : مهم ترین اولویت اعضای شورای حل اختلاف تلاش برای ترغیب طرفین پرونده ها به سازش است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازش بیش از 2 هزار پرونده در شعب شورای حل اختلاف در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..