تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع شیر رایگان در مدارس پارس آباد آغاز شد + عکس

ساعت: 12:07 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1010004

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد مغان گفت: به منظور افزایش سلامت و رشد دانش‌آموزان، توزیع شیر رایگان در مدارس شهرستان پارس آباد آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، احمد دهقانی با اشاره به اینکه در هفته سه نوبت شیر رایگان در مدارس پارس آباد توزیع می‌شود، گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته توزیع شیر در بین 97 مدارس شهری و 112 مدارس روستایی شهرستان پارس آباد انجام می شود.

وی با بیان اینکه براساس آمارهای به دست آمده پیش بینی می شود امسال بیش از 50 نوبت شیر در بین دانش آموزان مدارس پارس آباد توزیع شود، افزود: در مجموع  شش هزار و 762 پاکت شیر استریلیزه و 21 هزار و 764 پاکت شیر پاستوریزه بین دانش آموزان این شهرستان توزیع می شود که این امر نشان‌دهنده اهمیت اجرای مطلوب طرح توزیع شیر رایگان در مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد، فرهنگ‌سازی تغذیه مناسب و سالم در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان را از مهم‌ترین اهداف توزیع شیر رایگان در مدارس عنوان کرد و گفت: از دیگر اهداف این طرح آشنایی دانش آموزان با ارزش غذایی شیر، ارتقای سطح سلامت تغذیه ای دانش آموزان، ترویج فرهنگ مصرف شیر و تامین بخشی از نیازهای تغذیه ای دانش آموزان است.

طرح توزیع شیر رایگان در پارس آباد روز سه شنبه با حضور مدیر و معاون پشتیبانی آموزش و پرورش، نماینده شبکه بهداشت، جمعی از کارشناسان اداری، معلمان و دانش آموزان به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه الزهرا این شهرستان آغاز شد.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع شیر رایگان در مدارس پارس آباد آغاز شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..