تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل چهارم اینترنت همراه به شهرستان گرمه رسید

ساعت: 12:02 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1009726

شبکه‌ی نسل چهارم تلفن همراه (LTE/4G) به‌عنوان سریع‌ترین شبکه‌ی اینترنت همراه کشور روز گذشته به‌صورت رسمی در مرکز شهرستان گرمه راه‌اندازی شد تا این شهر علاوه بر نسل سوم تلفن همراه، تحت پوشش فناوری LTE نیز قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، حیدری رییس اداره مخابرات شهرستان گرمه با بیان این مطلب افزود: روز گذشته با راه‌اندازی اینترنت4G توسط اپراتور همراه اول، مرکز این  شهرستان نیز در جمع شهرهای تحت پوشش فناوری LTE قرار گرفت.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی شبکه‌ی نسل چهارم اینترنت توسط اپراتورهای مختلف در ایران، مشترکان تلفن همراه و کاربران خدمات باند پهن همراه کشور می‌توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کرده و با استفاده از سیم‌کارت‌های Usim به‌عنوان سیم‌کارت‌های نسل جدید، خدمات 4G را جایگزین سایر روش‌های دسترسی به اینترنت کنند.

حیدری به مزایای بهره‌گیری از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه پرداخت و گفت: نسل چهارم تلفن همراه تمام قابلیت‌های مدرن‌ترین گوشی‌های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD بازی به‌صورت آنلاین و بدون تأخیر زمانی،  استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق‌العاده فراهم خواهد شد.

وی اظهار داشت: از مهم‌ترین مزایای 4G می‌توان به پهنای باند بیشتر، امکان انتقال فایل‌های حجیم‌ و پرمحتواتر در مدت‌زمان کمتر، بهبود مدت‌زمان پاسخگویی شبکه و برقراری ارتباطات در لحظه (Real Time)، بهبود عملکرد شبکه و برقراری و حفظ ارتباط در حین حرکت سریع اشاره کرد.

رییس اداره مخابرات شهرستان گرمه لازمه بهره‌گیری از این شبکه برای مخاطبان را دارا بودن گوشی هوشمند مجهز به فناوری LTE و داشتن سیم‌کارت‌هایی تحت عنوان USIM دانست و افزود: تمامی  مشترکان می‌توانند برای دریافت این نوع از سیم‌کارت‌ها به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل چهارم اینترنت همراه به شهرستان گرمه رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..